Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Kundetilfredshet

Safedirekte er brennende opptatt av å levere kvalitet hver gang. Vi ønsker at opplevelsen av å handle med Safedirekte skal være så god at det er naturlig for deg som kunde å anbefale oss til andre. For å sørge for at vi leverer i henhold til egne krav, så kjører vi kontinuerlige tester av kundetilfredshet. Safedirekte har standardisert sine analyser og benytter seg av Net Promoter Score (NPS). NPS er en annerkjent metode som benyttes av virksomheter som Apple, Telenor, IKEA, eBay med flere. Kunden blir stilt spørsmål med svar på en skala mellom 0-10, avhengig av hva kunden svarer blir de inndelt i tre kategorier, se modell under.

SAFEDIREKTE NPS® pr. 10/17 = 52

Våre kunder er svært fornøyde, vektet gjennomsnitt er på hele 9,54!

 

Hvorfor svarte du som du gjorde?

"Rask levering" - "Pris og sikkerhet" - "Fraktfritt" - "Meget god service" - "Enkelt" - "Troverdig" - "Lett å få tak i og gode svar" - "Kundebehandlingen" - "Leveringsdyktighet" - "Gode produkter som jeg kan anbefale" - God service og raskt levert" - "Sikker nettbutikk (https://)" - "Fordi servicen var bra og frakten var gratis og rask" -